lunes, 2 de febrero de 2009

Urbanitat versus Ruralitat

Que algú li molesti les esquelles dels cavalls, o la olor d'una granja de pollastres... uff com començo?
A veure puc entendre, que a algú, que tingui una migranya extrema, li pugui molestar qualsevol soroll, per petit i imperceptible que sigui. Que algú tingui un olfacte extremadament sensible, i li molestin els olors, passa, a mi mateixa els olors molt forts, diríem que m'ofenen, però... que el tribunal i la justícia (d'aquesta n'haurem de parlar algun dia) doni la raó a aquests urbanites, que compren segones residències, i li molesta tot el que hi ha sinó és prou idíl·lic, rústic i naïf...
Fins aquí podíem arribar, jo visc en un poble petit, hi ha granges per tot arreu, i a ningú se li acut demanar al veí que canvií de feina, perquè a mi em molesta, una cosa seria, que davant a la meva porta de cop i volta s'hi instalés no sé... per exemple una pista "d'esquate" mira seria molt modern, però el soroll!!!, i jo no és que estigui en contra del procés, però jo hi vivia abans, i segur que els meus veïns pensarien el mateix.
Fins on hem arribat, resulta que la neorural a qui li molesta la granja, la fa tancar, m'agradaria que els que si vivim en entorns rurals, ens relevéssim, també ens molesten els seus cotxes aparcats a qualsevol lloc, sense tenir en compte el ritme dels nostres dies. També ens molesta quan arriben al bosc, a buscar bolets, o al riu a passar un dia, i deixen les bosses de les escombraries i esperen a que passin els escombriaires, jajaja. Agafen tot tipus de bolets, bons o no, i fan malbé el sotabosc. Als caps de setmana ens envaeixen el nostre medi natural, amb soroll, presses, i mala educació...
Com reaccionaran quan en els seus mercats no hi hagi verdura fresca, no podem abonar, que la olor pot molestar, no puguin comprar pollastres per Nadal, hem tancat les granges per sorolloses, i les esquelles?... PER DÉU TOTA LA VIDA HEM POSAT ESQUELLES A LES VAQUES I CAVALLS, I MAI HAN MOLESTAT!!!!

No hay comentarios: