miércoles, 2 de enero de 2008

Sing Star

M'encanten els nous jocs de la PS2, per concursar, per ballar, per fer gimnàs i per cantar...
Les tardes del diumenge, si ets colla, és d'allò més divertit aquesta nova manera de jugar que Sony ens ha regalat... bé això de regalat és un dir, barato no ho és, però hi ha res avui que sigui econòmic.
Ja fa 6 anys que ens van ben fotre amb l'Euro, jo no em sento ni més europea, ni més rica, si una mica més ruca, jajaja.
Però no marxem del tema, això del Sing Star, tu! és la conya, a mi això dels Karaokes, no m'agradava gens, més aviat els odiava, i ara ospes!!! m'encanta!!!
Només trobo a faltar cançons més de la meva época, o poder escollir les que a mi m'agraden, trobo a faltar en Bruce Springsteen, o en Rob Stewart, o cançons dels 70 o 60, que per estar de party son d'allò més divertides, ens retornen a les nostres primeres discoteques.
No sé aquests de la Sony, podríen mirar una mica més a la gent de 30-40, que de fet som aquells que tenim mono de la joventut i segurament comprem aquest tipus de producte, amb més facilitat.
Res només els volia deixar en el aire aquesta proposta, per si algu pensa com jo, o per si algu en fa cas.

No hay comentarios: