jueves, 8 de enero de 2009

Carslberg possiblement la millor cervesa del món

Possiblement Déu no existeix... per a un ateu, agnòstic o qualsevol persona sense creença religiosa, no hauria ni tan sols preocupar-se per si Déu existeix o no, és més amb la retòrica no afirmen ni neguen res, segons les seves creences categòricament no existeix!!!
Perquè parlo d'una cervesa?, segurament han agafat una mica el seu slògan, creu el què vulguis... però Déu no existeix, i per tant fes el que vulguis, i jo em demano...
Ara comencen una guerra entre creients i no creients, anuncis en busos per allà i per aquí, no hi ha millors maneres de gastar els diners ara que tots, i ho repeteixo en majúscules, ARA QUE TOTS ESTEM EN CRISIS, i no teològica sinó de butxaca.
A mi no m'ofen, sinó que em sorpren que els no creients, tan lliberals ells!!!, vulguin dir a la resta de població que no han de creure, que només així seran feliços, i gaudiran de la vida.
Jo soc creient, i no per això crec que disfruti més o menys de la vida... a més, i amb això ja tanco tema, crec que el que hauríen de posar és...
que per disfrutar de la vida, tot comença en ser bones persones!!!

No hay comentarios: