miércoles, 23 de septiembre de 2009

Felicitats jefe

60 anyets, que no son pocs, i jo seran ja 24 anys des de que vaig comprar, amb els meus propis diners, el meu primer vinil... El Primer va ser Born in the USA, però desseguida vaig recórrer endarrera... fins a Greetings from Asbury Park, a partir d'aquell moments, cada disc, al seu dia...

Recordo com si fos ahir quan per primera vegada et vaig veure en directe, petit com una puça, amb texans negres i camisa groga, sol dalt l'escenari, i jo flipava, avui 20 anys després cada cop que torno a un concert teu, encara noto pessigolles a l'estòmac, m'he fet gran, però encara em sento com una adolescent quan sento la teva veu...


Des d'aquí moltes felicitats Boss, has format part de la meva història, de la meva vida, i que sigui encara per molts més anys!!!

No hay comentarios: