viernes, 28 de agosto de 2009

Novament els TDT

Si fa un temps criticava la política del govern, respecte al TDT, ara ja estic al limbo...
Tothom ha esperat a la última hora, per la poca informació, i quan segurament a totes les llars ja comptem amb TDT, alguns fins i tot han canviat la tele, resulta que ara no serviran...

Mira això és per llogar-hi cadires, si anem encaminats a una tele de pagament que ens ho diguin, ho facin ja i deixin de fer-nos gastar els diners per res, aparells i més aparells, això molt malament pel reciclatge...

A casa tinc, tele amb TDT, un TDT per una altre tele, i un TDT pel DVD gravador, i ara resulta que no serveix, mireu si jo no m'aclaro, com ho faran els pobres jubilats, ara a la botiga d'electrodomèstics a informar-se i clar, a rascar-se la butxaca.

Per si algu no estigués convençut, i penses de moment passar del tema, ja tenint el primer TDT instalat, han tocat el tema clau en la cultura de casa nostra, el futbol... i és clar ja la tenim ben liada, mira jo per si de cas continuaré amb el Canal Plus, que a part de veure el futbol, passo unes tardes d'allò més entretingudes amb els documentals de Odissea.

No hay comentarios: