viernes, 3 de julio de 2009

Quan parlen per parlar...

Hipocresia... a això li dic jo hipocresia....
He vist per la tele, anunciar una cosa que tampoc us puc assegurar del cert que sigui una pel·lícula... Si que he vist un tràiler... I tot i voler ser una pel·lícula de riure, d'aquelles d'humor absurd, a mi més aviat m'ha fet pena, m'ha enrabiat, i ja us ho dic jo que per mi censurada... Quin tipus de cultura estem creant, quins valors volem donar, què hi ha de bo en el argument.
Sembla que va d'un homosexual que adopta un nen, perquè "les celebrities" ho fan, el canvia per un "I-phone", i el llueix com qui llueix un vestit de Cristian Lacroix...
I ningú diu res...
Jo potser pel meu estat estic més sensible, potser trec massa aviat les ungles, fins i tot he arribat a pensar que les hormones que hem patit ara es revolucionen, i ens fan ser més reivindicatives...
Sense anar més lluny, una altre mare adoptiva, aquesta setmana ens ha fet palesa de les bestieses que han dit a Tele5...
Clar llavors ens trobem amb veïnes que ens demanen quant costa el nen, o la nena...
Què voleu que us digui...
EL MEU NEN NO SERÀ ROBAT, NO EL CANVIARÉ PER RES, I A MI L'ANGELINA... JAJAJA ME LA PORTA FINA, I NO PARLEM DE MADONNA...
Per això ja arribat el moment del PROU, no serè educada amb qui em falti al respecte, em parli del tema sense saber-ne, i si diu alguna barbaritat... Ja li comentaré el seu gran error i la seva ignorància...
Mira no entenc com es permeten algunes coses com aquestes, per molt menys salta la gent al carrer, que si Déu existeix, que si no, que El Tour passi per Catalunya quin desgavell, i ja no diguem els decibels dels U2...
No em digueu que no... el món és ple d'hipocresia... i el més trist de tot, a vegades hi ha criatures al mig que es poden sentir menyspreades, i si hi ha una cosa que en tot aquest temps sé del cert... que son nens i nenes molt estimats, desitjats i esperats....

1 comentario:

Bet dijo...

No sé quin és el trailer de la pel·lícula que has vist, però t'ha fet emprenyar, segur, eh?
ja et puc assegurar que m'estic preparant per dir-ne alguna de fresca a qui gosi posar en dubte la meva maternitat... ja sabem de què parlem, no?

Sí, últimament hi ha un no sé què a l'aire que ens fa estar més sensibles... serà les hormones que ens vam xutar al seu dia??? jaja...
Millor agafar-nos-ho així...