sábado, 13 de junio de 2009

Els blogs sobre l'adopció

Suposo que molts ja sabeu, que estem immersos en un procés d'adopció internacional...
Doncs aquests dies, he estat buscant per Internet i he descobert un món totalment nou, és aquí mateix a la volta de la cantonada, a dins mateix d'aquest meravellós blogger... és una pila de blogs sobre gent que està com jo...
Hi ha una llegenda que parla d'un fil vermell, un fil que connecta a la gent, un fil invisible, però que tard o d'hora t'apropa a la gent que el teu destí, té preparat perquè tinguis a prop...
Vaig trobar un blog sobre l'adopció a Mali, i tirant del fil, n'he trobat cents...
El que més m'ha sorprès és els sentiments a flor de pell... jo em pensava que a vegades era una mica fleuma, però he descobert que no sento res que no sigui totalment legítim, ni exclusiu meu, i com diu una vella dita "mal de muchos... consuelo de pocos" o era tontos...
Us convido a que hi entreu, hi ha moltíssima informació, moltíssima gent a la que val la pena escoltar o llegir, i hi ha un munt de carones felices que només per això val la pena fer el camí...

2 comentarios:

Nür dijo...

Hei, quin post més xulo... si ja ho dic jo...sóm més dels que semblem! :D

Un petonàs ben gran,
Nür

Bet dijo...

...aix...