viernes, 21 de noviembre de 2008

Nadal

Ahir mentre anava a Barcelona, escoltant la ràdio, vaig quedar al·lucinada...
Mira jo aquest any no m'estranyava de que la propaganda típica del Nadal no hagués començat, pensava que era per la crisi (si ja sé que si deixem de gastar la crisis serà pitjor, però HEM DE GASTAR CONSEQÜENTMENT), però resulta que el màrqueting, els estudis de consum, han decidit posposar la propaganda de Nadal al dia 21, que és quan VISA posa a zero els comptes...
Ja, si un dels causants de la crisi és aquest endeutament que cada cop ens ofega més, resulta que ens bombardegen amb les compres, en les dates que tenim el saldo a zero, a punt per gastar, ens envien propagandes els dies que hem cobrat les nòmines, jo flipo...
Mira aquest Nadal no faré ni més ni menys, tothom tindrà regal a casa meva, però des de fa dies que penso que vull uns regals diferents, no més baratos, ni tampoc més cars, tinc ganes de fer regals amb sentit... Uff em sembla que encara em complicaré més la vida, però si vull que el Nadal no sigui l'únic beneficiat de la meva paga extra, vull regals personals, no sé... ja us aniré explicant que és el que he fet.
Jo de moment us dono un consell, procureu avançar el Nadal, compreu abans de que el temps s'esgoti, perquè quan siguin els dies claus, estigueu al 100% amb la gent que estimeu, amb la família i els amics, pogueu anar de festa, reunir-vos i disfrutar del temps, a veure si ens acompanya i la neu ens visita...
Bones festes.

No hay comentarios: