miércoles, 29 de octubre de 2008

Ossos i caçadors

Mira veig les fotos de la Ossa del Pirineu i se'm fa un nus a la gola.
Entenc que la gent que viu a la Vall d'Aran, tingui por i no vulguin aquests plantígrads campant prop de casa seva, o dels seus camps.... però jo em pensava que els ossos eren anímals en perill d'extinció.
De fet aquesta ossa, sinó tinc mal entès, va ser reintroduida al Pirineu, per intentar conservar la població d'aquesta espècie.
Sé que jo no soc ningu per decidir si l'òs ha de quedar-se o no, a mi no em pot perjudicar, però amb tantes campanyes en favor al manteniment de les espècies, en favor per conservar el medi, en favor d'intentar conservar el planeta, decidir si l'òs ha de viure en el seu hàbitat o no, pel meu entendre queda fora de lloc.
O potser els habitants de la Vall d'Aran están excempts de ser coherents amb aquest nostre planeta, que mica en mica fem més pobre.

No hay comentarios: