viernes, 21 de noviembre de 2008

Facebook

Fa un temps que vaig escriure sobre aquesta nova eina, que vaig trobar força interessant.
La veritat és que m'ha donat alegries, de retrobar gent amb la que amb feines hi tenia contacte. Avui en la era dels ordinadors, dels mòbils, la TDT i Internet, les comunicacions s'han fet molt més ràpides i senzilles.
Ara només amb un compte, tens una vida virtual, que et permet comunicar-te amb antics amics de Universitat, o de l'adolescència, pots xatejar amb ells, enviar missatges, postals de felicitació, o simplement practicar el voyeurisme, i mirant el que pengen a les seves pàgines, la veritat és que torno a felicitar a la Gent de Facebook, m'han donat un motiu per mirar cada dia el correu, per tenir ganes de tenir un moment per estar davant de l'ordinador, i mirar i xerrar amb gent que sinó ho fes d'aquesta manera, la veuria un cop cada 5 anys o més...
Ara últimament sento notícies no tan bones sobre aquest tipus de portals, jo de fet soc una mica pudorosa (per dir-ho d'alguna manera), i vigilo una mica les fotos que penjo (abans amb els actes de la colla, molts no veien els resultat, ara tothom ho fa), vigilo amb la informació que dono (ni se'm passa pel cap donar adreces reals o mòbils), i crec que si ho fas així no hi ha cap perill en tenir una xarxa social, molt més amplia que la que ens podem permetre en el dia a dia.

No hay comentarios: