jueves, 23 de octubre de 2008

Segureta Social

Mira estic que trec fum pels queixals...

Estem en tràmits per una adopció internacional, i un cop fets tots els papers i presentats a la Gene, ara ens els tornen a demanar tot.

No és que sigui molt costós, però si que perds hores, i algun caleró en fotocòpies, papers oficials i impostos (pels penals).

Ara el que m'ha passat avui és per flipar...

Tant el Kiko com jo necessitem un certificat oficial Mèdic, realment 3, un per cadascun sobre el nostre estat de salut i un tercer sobre la esterilitat (no diagnosticada, malgrat el munt de peles donades a la Dexeus).

Doncs bé, avui teníem hora tots dos a l'ambulatori pels certificats, ell a les 11:30 i jo una hora més tard, el Kiko a les 12 ja era a casa, i jo a les 14 he sortit de C.A.P. A ell el certificat li ha costat els 3,48,.€ de l'estanc, a mi 11,65.-€ més. Me l'han cobrat, un cop el metge m'ha copiat el primer certificat que varem fer per la idoneïtat, em diu que el deixa al mostrador on em faran una factura...

Arribo al mostrador, i efectivament em feien una factura, per la qual he hagut d'esperar més de 20 minuts perquè sortís, i abonar en el moment, sinó no tenia el certificat... flipant... Quan demano per què he de pagar si el Kiko no li heu cobrat, em contesten que sinó pago l'estripen i tan tranquils, aquí no ha passat res... Que sinó vull pagar que vagi per mútua privada, o que canvii de metge.

Això és el que m'han dit per part de la Seguretat Social, a la Dexeus pel tercer certificat, m'han demanat les dades, que envii una fotocòpia del DNI per fax, i que perquè no m'hagi de desplaçar m'ho enviaran a casa per correus... Clar que pagant diuen que Sant Pere canta.

Davant la situació, i amb les ganes d'acabar la paperassa el més aviat possible, el que he fet és pagar i marxar cap a casa ben emprenyada, NO EM TREURE MAI L'ESTIGMA DEL CATALÀ EMPRENYAT????.

I per postres m'he quedat sense bateria... i he hagut de cridar el Kiko per poder engegar al cotxe, amb el que he arribat a casa a les 14:15

No hay comentarios: