lunes, 5 de mayo de 2008

RENTA

Arriba el maig i la declaració...
Aquest passat any, vaig treballar com una burra, per poder estalviar, per pagar-me una fecundació i sabeu quin és el resultat, a part de no funcionar la in vitro, aquest any em toca pagar.
No desgrava res, ni les mútues, ni les operacions, ni res de res, això sí, si tens suficients diners com per comprar obres d'art considerades patrimoni, o pots fer grans donatius, llavors et desgrava... Som un país on es beneficien els rics, a mi em prou feines em desgravà el pla de pensions, que tinc...
No és que hagi de pagar una fortuna, però a part de tot el que m'han retingut, i de les moltes despeses que he tingut, ara els haig de pagar el poc que m'ha quedat, no és just.
Tan jo com el meu marit, tenim sous normals, tirant a baixos, tenim hipoteques, cotxes de més de 10 anys, no anem a fer grans vacances, procurem no sortir els caps de setmana, mirem i remirem alhora de comprar coses, com roba, noves tecnologies, i no serveix de res, si d'algo si, per tal de quan els d'Hisenda et reclamen diners, hagi de pagar...
Que hi farem, esperarem el txec i resarem a la Verge de la Cinta, per veure si ve el tant esperat nadó, i no haig de fer hores a tot drap per pagar-me una altre inseminació.

No hay comentarios: