viernes, 30 de mayo de 2008

I el chikyliquatre no s'acaba

Mira ja n'estic més que farta...
No m'agradava la cançó, no m'agradava la vestimenta, em vaig mig convencer, quan tothom em deia que els altres països presentaven coses similars.
Per a mi era una falta de respecte, respecte als cantants que van voler fer servir el festival com a trampolín, era una falta de respecte per la gent que mira el festival com a concurs musical, jo només vull dir una cosa si el festival és mort... MATEM-LO, no fem més el ridícul...
Però tot i evitar escoltar la cançó, ara me la posen en anuncis, a la ràdio com a falca entre notícies, va ser el minut més vist en els últims 6 anys, però JA ESTÀ...
Per favor deixem al Chiquiquatre descansar, i així ho faran també les nostres sofrides orelles... Que no ens adonarem i ja ens bombardejaran amb la cançó de l'estiu, i la poca qualitat musical.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Entenc que ara potser no t'agradi, però fa uns anys hagués sigut la típica cançó que la teva germana hagués grabat amb la grabadora al costat de la tele!!! jejeje
Petonets,
Mireia