sábado, 10 de noviembre de 2007

Com canviar el món?

Mira últimament m'indigno per tot, veig el passotisme dels meus veins, de la gent, dels polítics, de tothom, i em sap greu.
No entenc com pot la patronal dir que tenim una inversió tan baixa, i quedar-se tan ample!!!. Els hi ve de nou, no ho savien??? i el que és més greu, si ho savien... per què fins ara no han dit res???.
Renfe va de malament en pitjor, l'aeroport del Prat és un aeroport de segona, les carreteres estan malament, i són cares...
Els sindicalistes que conec, només fan servir les seves hores sindicals, per fer festa, i els empresaris no poden fer res, i els companys afectats pel seu absentisme, aguanta que aguanta!!!
Vaig pel bosc a passejar, i només trobo brutícia, fan un nou parc, i els gossos, millor dits els amos, es pensen que es un pipi-can... Jo el meu gos, quan acaba de fer les seves deposicions, es para perqué ja sap que s'ha de recollir!!!
Les hipoteques pujen que pujen, els preus també... i nosaltres au vinga a gastar, que la vida són dos dies, i d'aquí res ve el Nadal... Visca el Consumisme...
Obres la bústia, i només són rebuts, propagandes per gastar més, i propaganda del banc, que la pagues... Què se n'ha fet de les cartes???
Vas al metge i tot són cues, fins i tot últimament encara que tinguis mútua, o paguis, ara quan demanes hora al metge te la donen, 1 o 2 mesos per endavant...
La gent no recicla, la gent no té cura de les persones grans, la gent abandona gossos, continua la violència de gènere, s'abandonen nens, els àrbitres de fútbol no són perfectes....
Ja ho veieu... acabo de tornar de vacances, i sembla que ara tot estigui malament, que el món vagi al revés, que no hi hagi res al meu gust, però jo us demano.... gira el món al vostre gust???, o el que més o menys és el mateix.... el món rutlla com hauria de rutllar???
Apa reflexioneu una mica, que això de moment és gratis...

No hay comentarios: