miércoles, 1 de agosto de 2007

La cançó de l'estiu

Ja hi tornem, arriba la calor, i la cançoneta de l'estiu, moltes candidates, enganxoses, i segons el meu parer amb bastant poc talent musical, però que hi farem a l'estiu, a part d'aguntar la calor, el insomni, tenim la cançó d'estiu.
De totes maneres jo això ho aguanto molt millor que la televisió, arriba la calor, i tornen les sèries, repetim de manera constant, cada cop que hi ha vacances, les sèries que hem passat durant tot l'any... Per favor... jo a l'estiu és quan tinc més temps de veure la tele, i em trobo que ja ho he vist, i és clar a les nits caluroses, on la fresca no entra ni amb l'aire acondicionat, sentada al sofà veient qualsevol cadena, amb una programació repetida, o pel·lícules de l'any de la Maria Castanya, acabes sortint al carrer, i buscant una terrasseta on conversar amb algun conegut, i prendre un granissat ben fresquet... Sembla que patrocinin les terrasses d'estiu aquests de la televisió.
Mira això passa a tot arreu, no només la nostra (o sigui TV3), em torna a passar sèries que al final ja conec fins i tot la respostes als diàlegs, sinó que podem pujar a la cadira amb Antena 3, això dels Simpson és ja la "òstia", a mi m'encanten aquests personatges grocs, i amb quatre dits, però és que hi ha setmanes que veig un mateix episodi dues vegades. Jo no crec que amb 20 anys que fan, hagi vist tots els seus episodis, al migdia podríen començar a canviar una mica els episodis, que al Monty Burns l'ha matat la Maggie ja potser, no sé 20 vegades, la Marge ha tingut uns 15 atacs d'histèria que l'han obligat a anar a un balneari, hi ha hagut uns 30 intents de bateig per a en Bart i la Lisa, i en Hommer quants donnuts deu haver menjat...
Mira entre la cançó de l'estiu, l'aglomeració de les platjes, les cues a les carreteres, les terrasses d'estiu, la monotonia televisiva, les cremes protectores, la calor, l'insomni... etc... sabeu jo em quedo amb la propera pluja d'estels (Per Sant Llorenç) i un bon llibre a les mans (en aquests moments "El último catón")... Bones vacances...

No hay comentarios: