jueves, 9 de agosto de 2007

Adeu siau Nicolau

Avui ha marxat un dels símbols, un dels estandarts, un dels barcelonistes més grans. Recordo el seu puro, la seva cara amable, i que durant molt de temps va ser el directiu més estimat fora del nostre estadi.
De petita ja el veia gran, i em vaig fer gran, i ell sempre era igual... És d'aquelles persones que penses que sempre hi seran, però la mort un dia o un altre ens acarona a tots.
Jo vull llençar una proposta pel torneig Gamper, a Can Barça últimament a la gent no els hi fem grans homenatges, però ARA SI QUE CAL, cal que l'esperit d'en Nicolau plani damunt del Camp Nou, cal que el seu record no mori mai, Cal que aquest any ho donem tot per ell, ell ho va fer pel Barça.
Adeu siau Nicolau, has estat l'avi de generacions com la meva, has estat un reflexe de bona conducta en l'esport (sovint tan difícil), jo sempre et recordaré com el que em reflexaves, una bona persona que estimava el Barça per damunt de tot, que gaudia del Barça, i que volia un Barça gran, reflexe d'una pàtria, Catalunya... tan estimada!

Visca en Nicolau, Visca el Barça i Visca Catalunya.

No hay comentarios: