martes, 3 de julio de 2007

Amnistia Internacional

M'agradaria que tothom, al menys un cop a la vida, llegis atentament qualsevol de les lluites en les que participa aquesta organització. Perdés 1 hora de la seva vida, en escoltar el patiment
d'altres persones humanes, dic perdés, perquè entenc que no tothom creu en la humanitat de la mateixa manera que jo.
Penso que en totes les escoles d'aquest meravellós planeta un cop a la setmana, s'haurien de connectar a la seva pàgina web, i fer que els alumnes, en parlessin, dialoguessin, discutissin, sobre la seva tasca.
A mi m'agrada llegir, i posar-hi el meu granet de sorra, no és gaire, però sovint em fa raonar, em fa pensar, em fa plorar, i em dona nous horitzons pels que lluitar, des d'aquestes pàgines, o des de les meves converses.
M'agradaria que algú llegint aquestes línies, entrés a la seva web, i també trobés un nou horitzó en el que mirar...

No hay comentarios: