lunes, 9 de mayo de 2011

Maria Cooper Janis recuerda a su padre a los 50 años de su muerte







Avui entre les pàgines de La Vanguardia digital he vist que Super Pop deixarà d'existir... Després aquesta altre notícia també m'ha retornat a la meva adolescència...


Estimat Gary Cooper:


Quan jo vaig néixer, tu ja feia més de 10 anys que havies mort, i encara avui per mi no hi ha un actor al que hagi seguit tant... He mirat i remirat totes les teves películes, i encara m'emociono quan ho faig, la meva preferida continuarà sent... "La gran prueba", però no n'hi ha, per mi cap, que no mereixi ser vista una segona, i perquè no tercera vegada...


Ara que em pesa el 4 que aviat em posaré a l'edat... m'adono que hi ha coses que m'agraden des de que tinc records, i que em continuen agradant malgrat passin els anys, i tu Gary Cooper n'ets una d'elles...

No hay comentarios: