miércoles, 22 de septiembre de 2010

El dia 29 vaga?

Jo no faré vaga...
Però això no vol dir que estigui d'acord amb la reforma laboral, això no vol dir que estigui contenta de com va el país, això no vol dir que ja n'hi ha prou...
Que estem en crisis, de ben segur ho sabem tots i totes, que la cosa ja fa dies que no rutlla, ho sap tothom, però les mesures ni arriben, i quan ho fan no son efectives.
Allargar el subsidi d'atur, anular el txec bebé, congelar nòmines i pensions, tot això ja es vist no serveix de gaire per no dir de res...
Jo ni soc economista, ni sé la solució, però el que tinc més clar és que d'aquesta manera no trobarem la solució, ni arribarem a bon port...
Només sé que si vull anar al metge haig de fer cua, si no vull fer cua pago mutua privada. Si de gran vull tenir alguna cosa, haig de fer-me un pla de pensions, que quan rescati hauré de pagar a Hisenda...
No si avui per tot es paga, no ens extranyi que d'aquí 4 dies fins i tot ens cobrin per l'aire, si troben la manera d'embotellar-lo.
De fet ja es veu l'ànim de captació del govern, pujades de l'IVA, revisions de rendes de fins a 5 anys enrera, multes, i impostos... però aquell famòs impost per la gent amb més riquesa què se n'ha fet...
Jo per tot això no faig vaga, continuo treballant, perquè no vull perdre un dia de sou, ni la part proporcional de les pages extraordinaries, perquè no estic d'acord amb com funciona el país, i no si a sobre avui a mi em retallaran la festa del meu poble, el meu estimat "correbou".

No hay comentarios: