miércoles, 12 de mayo de 2010

Mesures per pal·liar la crisis

Jo no soc funcionaria, per tant poc m'hauria d'importar que els congelessin els sous, o els hi rebaixin, però si que soc ciutadana d'aquest desastre de país anomenat Espanya i m'indigna...
No vull deixar sense constància que fins avui dia els funcionaris gaudeixen de moltes avantatges, molts drets, i com no també algunes obligacions.
Que avui dos anys després de començar a parlar de crisis, prenguem mesures, haurem de cel·lebrar-ho, però jo em demano perquè no comencem per més amunt i eliminem sous vitalicis per als ex-presidents, pels ex-ministres, perquè això deu ser com sovint es diu "pasta gansa".
Em sembla que algun cop ja he parlat del tema, però és que avui m'ha sorprès molt la mesura de Zapatero, començar pel funcionariat i les pensions.
Ens queixem de que la taxa de natalitat és baixa, però avui dia portar un fill al món és costos, no ens hi ajuda gaire la situació econòmica, la no conciliació de l'horari laboral, l'escassetat d'ajudes, les llistes d'espera per embarassos desitjats que no arriben, i avui trèiem el txec dels 2.500.-€
Les pensions, avui treballem per mantenir jubilats, sous del funcionariat, les administracions, els aturats... però a nosaltres qui ens mantindrà. A vegades crec que alguns pensionistes, son realment mags per estirar el poc que cobren i mantenir la nevera una mica plena, i la dignitat ben alta... Ara els volem rebaixar el sou???
I ho fem en un país on fa 10 anys un cafè costava 100 pessetes, i avui ens val 1,10 euros, perquè després afirmin que no s'ha apujat el cost de la vida, no crec que els treballadors que abans cobraven 100.000 pessetes avui cobrin 1100 euros!!!
I en aquests anys, hem hagut de patir l'arrodoniment de l'euro, la pujada dels preus, la congelació dels sous, la por a no cobrar pensions, l'augment del preu dels impostos, doblar el preu de l'electricitat i més val que traguem ferro a l'assumpte i desitgem a en Pep que diumenge remati la feina.

No hay comentarios: