jueves, 24 de abril de 2008

Pots estalviar?

Aquesta era la pregunta avui de un programa de ràdio, i la resposta ha estat, un 89% dels oients han dit que no!. Quina vergonya!!
Però què es pensen, mira jo estic molt indignada, i la tele, la ràdio, els diaris m'hi ajuden molt.
Per la tele veig la campanya d'Hisenda, jo fa més de de un mes que vaig sol·licitar el esborrany, i encara no l'he rebut.
Per la ràdio diuen que no podem estalviar, mira l'altre dia, em van canviar un congelador que m'havia comprat al desembre, per un defecte de fàbrica, segons el tècnic, tenia un problema amb el desaigua, però el menjar no corria perill, fins el dia que em canviéssin la màquina. Havia estalviat per comprar el congelador, i des del desembre fins avui l'havia anat omplint mica en mica... i marxa el tècnic, i el congelador es descongela, i si... Tinc congelador nou, però totalment buit, és clar Faggor no se'n responsabilitza!!! Costa molt d'estalviar, però a més ningú t'ajuda.
Els diaris parlen del superàvit del govern, del problema de l'aigua, parlen de polítics que dia rera dia estrenen, sobretot les senyores, modelets, joies, bolsos i carteres, i nosaltres comprem poca roba.
Parla gent a la tele, de que els estafen amb les segones residències, parla gent de que els estafen amb les tarifes telefòniques, la gent reagrupa crèdits, el gas-oil ja és més car que la gasolina, i au la cirereta del pastís, avui a l'Euríbor només li falta un mes més per arribar al sostre del Cinq, ja està al 4.9, i jo demano, ALGU POT ESTALVIAR???.
Jo algun mes ho puc fer, però al següent tinc l'assegurança del cotxe, o de la casa, o haig d'omplir el dipòsit, o haig de reomplir el congelador, que hi farem, anar tirant mica en mica, i ara que ja sabem que el txec de 400€ no ens arribarà, resignar-nos i ja està.

No hay comentarios: