jueves, 13 de diciembre de 2007

TDT

Això de la TDT és la conya... M'agradaria saber si la Generalitat ha près alguna mesura, per aquesta nova implamentació.

Primer per tota la gent gran, creieu que la gent gran serà capaç de canviar a aquesta nova tecnologia, i és més amb els seus súper sous, poden atendre aquest nou pagament?.

Segon, què farà amb totes les antenes?, a veure és un element lleig, contaminant, les retirarà?.

Jo penso que tenim una televisió pública, que teoricament no s'ha de pagar, però ara sinó compres un TDT no veuràs la tele, la veritat és que jo trobo a faltar un llibre d'informació per correus, a mi l'estatut vist el vist, me la porta fluxa, preferiria informació sobre aquest tema, i estic segur que la gent de més de 60 anys, també ho agrairïen.

A més jo al menys, particularment, estic molt cansada de que m'obliguin a canviar coses, i a sobre pagar, a veure si és obligatori, el que hauríen de fer és subvencionar, o no penseu com jo, sinó a mi amb l'antena vaig que m'estrello.

La veritat és que això del TDT és la conya, potser es pensen que posant un anunci amb una tele d'espuma, ens informen, jo només sé que hauré de canviar l'antena, però res més, i no els pregunto als meus pares, perquè segur que els atabalaré.

El que si que tinc clar, i posaria la mà al foc, és que aquest any el regal rei, per Nadal serà, els TDT o les teles amb TDT, potser els Reis / Santa en son els fabricants???

No hay comentarios: