viernes, 7 de septiembre de 2007

Barcelona el melic de Catalunya

A vegades acabo odiant Barcelona. M'encanta la ciutat, els seus carrers, la seva vida, el bateg del seu cor. Però es miren massa el melic.
Que és la capital de Catalunya, PERFECTE, però no només Barcelona té problemes, la Renfe, Endesa, l'aeroport... uff tot son problemes, però a més son els que més reben en diners tant de l'estat com de la Generalitat.
A províncies, com ens acostumen a anomenar, també en tenim de problemes, de violència, brutícia, talls elèctrics, lladres, i a més tenim molta menys policia per fer-ne front.
No dic que Barcelona no sigui important, però no és el melic del meu món. M'agrada que sigui la capital, del que jo penso és el meu pais, però el meu poble també existeix, i voldria que se'l tingués en compte.
Vull reivindicar, des d'aquestes quatre ralles, el valor, el patrimoni, la vida dels pobles de la nostra petita Catalunya. Tots son importants, tinguin més o menys habitants, tots ens fan país, amb les seves costums i tradicions. Cadasqun és part de la nostra Geografia, de la nostra Historia de la nostra vida, i potser ens els hem de mirar una mica més, i entendrem així la gran i bella diversitat que hi ha en el nostre Estat. I ho dic ara, que volem ser més Autonomistes, més Patriòtics, més Pais, ara que volem un Estat Català, que lluitem per la nostra tradició, per la nostra història, per la cultura, per la llengua...

No hay comentarios: