viernes, 25 de septiembre de 2015

Demà... reflexionaré el que tinc més clar del món...

Sé que no tothom pensa com jo, ni ho vull, sé que no tothom entén el que volem i jo demano respecte...
A casa meva a la infantesa varem viure dues visions diferents de Catalunya, sempre en català, una que s'agafava més a la dreta per la por... una que era valenta i d'esquerra amb convicció... dins de la meva història, hi ha jugadors de tots els bàndols... i m'agrada que sigui així... perquè és a través d'aquesta història... que ho tinc més clar que mai...
He vist com gent, que mai hagués dit, lluir amb orgull la seva catalanitat, i desitjar un país diferent, gent que era conservadora, i que no podran votar... per poc, un any!!! però no hi han sigut a temps...
He vist com gent, que sempre hagués aixecat un mur, veia com mica en mica s'acostava el seu moment, i tenia por, li veia a la mirada... tenia por perquè la seva fi, també arribava i no podria veure-ho...
Per això us dic en veu alta i clara, més que mai jo diumenge JUNTS PEL SI, perquè els meus pares així ho volien, i jo també!!!

No hay comentarios: