viernes, 8 de noviembre de 2013

Los lectores se oponen al impuesto del ADSL para el cine catalán

Mira jo fa dies que vull marxar, estic totalment d'acord amb que tenim presa, que ja n'hi ha prou... Però també dic que ja n'hi ha prou aquí, cèntim sanitari als combustibles? .. si tenim retallades i les farmàcies tampoc cobren. Impost de successió ara si, ara no, perquè al heretar no som tots iguals davant Hisenda?. Pujades de IRPF, però... quan ens el retornen és al mateix percentatge...
Les Universitats més cares, els peatges tots nostres... Au anar pagant, i el corredor mediterrani que no arriba, ni les inversions en carreteres, ens cedeixen una RENFE obsoleta... i au anant fent... Ara la llei Wert, ara parla la Cospedal, després Montoro i els mercats... Està clar vull marxar!!! No vull que em prenguin el pèl des de Madrid, però tampoc des de aquí...
Ara el senyor Mascarell busca potenciar el cinema català, totalment d'acord, però no vull pagar més pel meu ADSL, les companyies telefòniques ja ens cobren prou, paquets de tele, telèfon, mòbil, si au ara a més pagaré per no anar mai al cinema, només un cop o dos l'any, el més proper el tinc a mitja hora??? 
Home ja està bé que vulguem el que es nostre, però comencem a prioritzar coses... La sanitat, la educació, a Extremadura torna el txec bebè, i aquí ens inventen un nou impost per traduir al català, Sr. Mascarell vol dir que cal?

No hay comentarios: