viernes, 23 de noviembre de 2012

La Fundación mantiene el homenaje a Franco

La Fundación mantiene el homenaje a Franco
A les portes de les eleccions catalanes, amb el tema de la indepèndencia més viu que mai, encara veiem imatges com aquestes, veiem com a nosaltres se'ns tracta de Hitlarians, mentre la falange espanyola continua fent i desfent, com si encara estiguéssim en els anys de la dictadura.
Jo tinc clar el que vull per a mi, pel meu fill, i sé que votaré. Tinc clar que no vull pertanyer a un país on es dignifica a un dictador, on els espais públics, en plena época de desnonament, serveixin per homenatjar a un personatje al que jo tindria a la presó... 
No vull formar part de l'Espanya de la falange, ni del PP, ni dels retrògrades de la central lletera, que es pensen que a Catalunya vivim molt bé, que som insolidaris, que som garrepes... Que cadascu és guanyi el seu pa, faci el seu camí, i quan estiguem en completa llibertat llavors si cal ser solidaris... ja ho serem...

No hay comentarios: