jueves, 4 de agosto de 2011

Vull que retallin la meva aportació a la Seguretat Social





Com a contribuent, amb els temps difícils que venen, no estic gens d’acord amb algunes mesures “retalladores”.
Sinó recordo malament a Catalunya els combustibles tenen un impost especial per la Sanitat, jo de fet de finançament no en sé gens, però alguna cosa, de fa molt de temps que no rutlla.
Estic d’acord, que cal apretar-nos el cinturó, no només en pujar el cotxe, en despeses, si és necessari pagarem les visites, que els medicaments siguin tots genèrics, perfecte!... Però hi ha coses que no em quadren.
No fa molt de temps escoltava que la manca de metges, obligava a contractar metges de fora, avui en dia entrar a Medicina és complicadíssim, formar metges ha de ser una cosa molt seriosa, continuen havent-hi coses que no em quadren.

Avui he llegit que les retallades arriben a les urgències nocturnes del meu poble, Cardona. Visc en un poble on fins ara hi he trobat sempre més coses bones que dolentes, malgrat no tenir cinemes, ofertes d’oci per cada dia, la qualitat de vida s’ho val. Però avui m’han dit que els meus diners, no valen igual que els que viuen a Capital.

Soc mare des de fa un any i 7 mesos, ho soc per la via adoptiva, cosa que vol dir que tots els tràmits, els he fet a Barcelona, amb els seus desplaçaments corresponents, i us podeu imaginar que en el procés de dos anys han estat molts els viatges d’anada i tornada, i els he fet amb molt de gust. Com si vull portar el meu fill al Zoo, o l’Aquàrium, a passejar per Barcelona, però ara per urgències els hauré de fer de forma obligatòria.

Avui hem diuen que si el meu fill cau, un dia jugant al vespre amb els seus amics, per cosir-li quatre punts jo m’hauré de desplaçar uns 30 kilòmetres per anar d’urgències. Parlo del cas de urgències lleus, suposant haver calmat el nen i poder fer el viatge sense un nen a crits dins el cotxe, suposant no trobar cua a la carretera, un control de mossos, etc... Però jo demano si en comptes d’un viatge per punts, és un infart?, o encara més senzill un simple mal de ventre?, és que el pacient ha pagat menys en la seva quota de seguretat social que una persona que visqui en una ciutat?

Veieu que hi ha coses que no quadren!!!

Si a mi em retallen la Sanitat, i m’apreto el cinturó, ells es retallen: els sous, els sous vitalicis, els cotxes oficials, els guardaespatlles i les dietes? Potser així els anirà millor el cinturó.


I continuo dient si a mi em retallen la Sanitat, jo vull que em retallin també el que pago, que hauré de comprar un kit de sutura, fer un curset de primers auxilis, i tenir un pot per la guardiola de la benzina pels possibles viatges a Manresa o Barcelona...

No hay comentarios: