martes, 9 de septiembre de 2008

L'estiu ja s'acaba

I prova d'això és que estem a les portes de la Festa Major de Cardona. Comença a fer fresqueta, i no pots sortir sense una jaqueta, les sandàlies a la nit ja no van bé, i el dia s'escurça...
No ho dic amb tristesa perquè en el fons a mi m'agrada molt més la tardar i l'hivern, m'agrada el fred... Les tardes grises i plujoses, m'agrada sentir el vent fred a la cara, i cordar-me les botes d'hivern.
De fet penso que l'estiu està molt bé, però si ets dels meus i treballes, segur que està amb mi en que per treballar millor el fred...
Així que quan arriba la Festa Major, dies de festa i empalmes, i treiem ja jerseys i botes, a mi se m'alegra la cara arriba en un moment la tardor, els bolets, la caça i espero que també les plujes...

Per cert si voleu venir a Cardona des del 11 de setembre estem de Festes...

1 comentario:

Anna Martori dijo...

Tant de fred ja fa???
jo oi tant que vinc....demà passat!!!oeoeoeoe....però de debò que he d'agafar les botes i els jerseis d'hivern???